Tuesday, April 21, 2015

Today's confessions

1. I can't tell the Duggars apart. They all look the same and all seem to be pregnant always. I know it's not a big deal but if there's one thing I've always mastered it's pop culture and if it's in People, it counts to me as pop culture. Am I going senile prematurely? Am worried.

Can easily tell Kardashian family members apart, even Kylie from Kylie after those new full lips.

2. I feel I've been on a failed diet since I was 14. Not always trying to lose weight, just constantly knowing I ate the wrong thing somehow.

3. Suddenly feel I have no thoughts, ideas or experiences. Should I really be doing work as a writer? If not, what are my alternatives? Who would hire me now and here?

4. Contemplating taking up running again.

4 comments:

  1. Det är möjligt att 4 kan hjälpa 3 på traven. Och vilka är Duggars?

    ReplyDelete
  2. Ja vilka är Duggars?
    Varför slutade du springa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. duggars är en dynasti människor som har som livsmål att bli så många som möjligt. de påstår att det är guds vilja.

      jag slutade springa för min pappa var så sjuk och jag var så ledsen och orkade inte med en grej till som liksom skulle klaras av. löpningen har hjälpt mig så mycket förut men den här gången var promenader bättre. jag älskar att gå! och pappa mår så mycket bättre!

      Delete
    2. Vilken lättnad!!!

      The Duggars låter crazy banans.

      Delete

I welcome any comment, so happy to hear from you.