Saturday, December 11, 2010

Dear world



Does your valet parking look like this?

8 comments:

  1. We have caribou.
    PS: Please write a book soon.
    Thank you.
    Lorraine

    ReplyDelete
  2. tänkte precis på hur otroligt trångt mellan snowracrarna det var i bromma i morse, vi var på väg att krocka flera gånger för zack är inte så grym på att styra.

    ReplyDelete
  3. För varje år som jag snålar och tänker det är inte lönt att ge barnen varsin snowracer för vi bor i Skåne så kommer det bara mer och mer snö och vintern blir bara längre och längre.

    Om jag nu väl ger dem varsin lovar jag att det kommer töa som aldrig för, stora delar av Skåne kommer stå under vatten.

    ReplyDelete
  4. köp en bra. det är sån kvalitet på de bra. ser du den i mitten? det är min brors över 30 år gamla åk!

    ReplyDelete
  5. Slit och inte släng. Hmm, intressant!

    ReplyDelete
  6. Inte en Stiga Snow racer att uppbringa i Skåne kan jag meddela. Lite av ett tema för mina julklappsideér genom åren. Sent påkomna och svåra att få tag på eller helt slut. Stans sista ipod ett år och stans absolut sista Wii ett annat. Huvudsaken är att aldrig lära mig!

    ReplyDelete
  7. Två stycken Stiga Black Line införskaffade. Nu skall jag bara köpa rånarluva och fler långkalsonger och nya handskar, sen skall barnen få åka.

    ReplyDelete

I welcome any comment, so happy to hear from you.