Sunday, October 7, 2012

Nu blir det lite reklam!





















Om du läser den här bloggen, och det gör du tydligen, då vet du att jag ÄLSKAR MARIELLE KERBER. Hon gör så fina kläder, i så bra kvalitet att man har dem år efter år efter år. Det är helt magiskt.

Jag har några Marielle-plagg och varje gång jag haft dem på mig får jag frågan var de kommer ifrån (en gång fick jag även frågan vad jag skulle göra senare på kvällen).




















(Som ni kan se på bilderna kan man röra sig precis hur mycket man vill i Kerber-plagg. De har inget av den där restriktiva hållningen som jag hatar med många andra kläder.)

Nu vill jag bara sprida att Marielle startat en ny label, byKerber, och kläderna är så fina.
Det finns ingen hemsida uppe, än, men så fort det finns kommer jag lägga adressen här.

Klänningen högst upp har jag själv, ska lägga upp bild tex imorgon så ni kan se att även en helt vanlig o-modellmänniska klär i plaggen.
-e

ps. Stockholmsmänniskor- NI HAR SÅN TUR!!! Marielle öppnar snart en byKerber pop up-store nära er!