Sunday, October 6, 2013

Coelho, Sting och JAG.

Igår när jag var på fest började de spela "Every breath you take" med The Police och då trillade de sannaste ord jag någonsing sagt ur min mun:

"Sting, han är som sandpapper på min själ. Och det menar jag på det dåliga sättet."

Fick noll respons på det. Ibland är man så ensam, särskilt med det man känner starkast.

Jag tycker egentligen inte att man ska TILLFOGA UNIVERSUM MER SMÄRTA i form av tex negativ input om Sting men tror ni att någon form av kritik når honom?

Jag klarar inte Sting. Så det är tur att det finns så många andra som älskar honom.

Eftersom jag skriver saker som "Jag tycker egentligen inte att man ska TILLFOGA UNIVERSUM MER SMÄRTA" så vet ni nu att jag är på väg in i en Coelho-dimma och undrar samtidigt:
Har ni tänkt på att Alkemisten stavas med "emi"?

det var bara det.