Wednesday, July 6, 2011

Not much for cooking


Unless it's clog cooking.

4 comments:

  1. Kära e.

    Du är ju min vän, det står så på din blogg. Dessutom har du obegripligt bra smak och erfarenhet av kungliga huvudkommunen.

    Därför vänder jag dig till mig med en ödmjuk fråga, vilken tyvärr inte relaterar till dina skor. Jag står just i begrepp att flytta till huvudstadens omedelbara närhet, tyvärr fortfarande med min avhandling hängande likt ett damoklessvärd över mitt huvud.

    Min fråga är då: Vad är stadens bästa plats för skrivandet? Jag behöver ström och lugn och ro, det är en fördel ifall platsen även får mig att skriva bättre. Än så länge är statsbiblioteket den bästa plats jag hittat, men kanske finns det en bättre plats?

    - v.

    ReplyDelete
  2. Alltså between me and you så har de eluttag på terrassen på Blå porten! Säg inte till någon! OCh frågan är hur hårt man jobbar när allt är så där härligt. Men jag gillar det.

    ReplyDelete
  3. Hej E
    Har precis samma skor, tom två par. Får massa blåsor på översida av tårna. Därför står de tyvärr oanvända.
    Kanhända har du samma problem, men ett trix med ugn som löser detta?
    Hoppas.
    Tove ;D

    ReplyDelete
  4. I may sound like a complete idiot but - why does one cook the clogs...?

    ReplyDelete

I welcome any comment, so happy to hear from you.