Monday, August 29, 2011

Also asking for your help.


I might go to a doppelganger party. Do I remind you of anyone famous?
Feeling I wouldn't be the only Tina Fey/Sarah Palin there.

Feel free to bring on your most flattering and unflattering suggestions.
I've heard everything from Madonna, during a phase when she looked quite unlike herself:
to Lovisa Burfitt:
To Zlatan:
I find all these flattering mind you.
Have also gotten BARBARA STREISAND!!!! LOVE THIS!


Me as Babs in my new glasses.
Me as Babs in my sexy intellectual "I've read Proust AND Kafka AND Jonathan Franzen AND you can discuss Louise Bourgeois with me, but what you really wonder is: am I wearing undies?" Argyle-outfit.
Me as Babs in my "really, I AM AN AFRICAN WOMAN ON THE INSIDE"-outfit.

7 comments:

  1. hmm.. jag är lite rädd att effekten uteblir lite med Lovisa Burfit. Isåfall om hon också ska gå - som Emi Gunér, ni känns på ett ungefär lika igenkända. För övrigt gjorde jag ett sådant test en gång vem jag är mest lik och var till 96% lik Kenneth Branagh, så själv skulle jag stanna hemma om någon bjöd mig..

    ReplyDelete
  2. Tycker så mycket om din blogg.
    Så, om en något överförfriskad kvinna, tror att ni känner varandra på doppelganger festen (om du går), hav tålamod.
    Fast nu blev jag stressad, skall man vara utklädda?

    T

    ReplyDelete
  3. Ja! Roligt! Vem är du T? Vem är du lik?

    ReplyDelete
  4. Have you tried facial recognition?

    This site is fun, but perhaps not helpful:
    http://celebrity.myheritage.com/

    ReplyDelete
  5. But, of course my URL was broken. Lets try this instead:
    http://celebrity.myheritage.com/FP/Company/celebrities.php?lang=SV

    ReplyDelete
  6. Jävlars måste alltså hitta på något? Försökte morfningssajten, men jag tror inte någon fattar att jag är Enid Blyton...
    Har fått höra att jag är lik Annie Lennox smickrande, men känns som mycket smink- o perukjobb. Eva Rydberg, vilket jag hade tyckt det var smickrande när jag var 8 och tyckte Bofinken Knut var det roligaste som fanns.
    Jobbar på att hitta något som innebär ett mer au naturellt jag.

    T

    ReplyDelete
  7. i can definitely see babs!

    i get told on a weekly basis i ook like taylor swift. it's kind of ridiculous.

    ReplyDelete

I welcome any comment, so happy to hear from you.