Monday, June 20, 2011

Dear Lisa

Miss you. Love you always.

3 comments:

  1. Åh, nu har jag lyssnat på TLC i flera timmar, tack! Left Eye var min favorit. Fin som snus.

    ReplyDelete
  2. Och förresten också tack för att du är så smart, cool och rolig. Jag väntar vårt tredje barn och när jag krisar och undrar vad tusan vi håller på med, när det är som mest kaos här hemma, så tittar jag lite på din blogg och tänker att det löser sig nog ändå... Då påminns jag om allt det som är fint och coolt med att ha en stor familj!

    ReplyDelete
  3. Emma, tack själv! Jag kände ibland panik när jag väntade Niki. Liksom vad har jag gjort, varför kunde jag inte nöja mig med det här, med en liten hand i varje hand.Nej jag var tvungen att ha barnvagn, också! Men jag har aldrig ångrat det. Varje dag så glad att hon finns! Som senast idag, när hon sa "jag är kär i broccoli".

    Det är bara att gratulera er! Grattis!

    ReplyDelete

I welcome any comment, so happy to hear from you.