Wednesday, September 12, 2012

Hjälp mig!

















Jag jobbar på Coop i några veckor och har som vanligt gått helt upp i det företag jag jobbar för. Om du har någon fråga om återbäringen - fråga mig, jag är helt övermänskligt insatt i de olika nivåerna. Jag kan även svara på skillnaderna mellan cooponline.se och matkassen och vad som skiljer de olika Coop MedMera-korten. Ändå är jag långt ifrån fullärd. Runt omkring mig har jag folk som har svart bälte i Coopologi.





















Så här står det på lådan som man får maten till matkassen i. Jag älskar det! Har det varit ett problem att folk inte kan bärga sig, de måste öppna sina lådor, gräva runt och känna på råvarorna?

På Coop har de en mätare där man ser hur många som är inne på coop.se.

Du kan vinka till mig genom att klicka här, då ser jag att besökare kommit dit från min blogg. Det vore så kul! Gör det snälla.